Smash creeps to get huge combos and earn precious Grindstones in CAPY’s hit puzzle-battler. Cash in your grindstones to craft new gear and overcome devious enemies, obstacles, and boss encounters as you conquer Grindstone Mountain’s 200+ levels, and prove your prowess on the daily mode’s leaderboards.