Grizzland
Welcome to the Grizzled Planet, a seamless open world platformer presented in retro style and filled with old-school challenges. Explore without pointers to uncover secret areas. Equip yourself with unique items and skills, even the ability to shrink and enlarge or explode and recombine. Only through self-discovery will you overcome enemy Dinos in epic combat and find the truth of Grizzland.