Travel through woods, swamps, cities, frozen lands, deserts, and more to seek and destroy strange mechanical foes. There’s no time to rest and the sun will set before the battle is over: be ready to fight nights and days and under different weather conditions: rain, snow, strong winds…It will get hardcore and the Heavy Metal soundtrack will keep you alert and adrenaline-rushed.
GROOD blends a classic shoot’em up arcade gameplay with modern graphics. The vibrant effects of explosions, smoke, fire and projectiles will fully immerse you in a hellish battle. If you prefer to keep it old-school though, just switch on the "90's love" option to get pixelated retro visuals.
You won’t only need skill to succeed but also some tactical thinking. Be smart with both your aim and positioning to get rid of the most dangerous opponents first and to avoid being surrounded.
Compete with your friends and other warriors around the world for the best ranking in global leaderboards!