Guild of Darksteel
Guild of Darksteel is a cinematic, side-scrolling adventure set in a lush, layered dark fantasy world.
Embark on a dark fantasy adventure and follow the Sellsword, an immortal, as he seeks a purpose in eternal life by joining the Guild of Darksteel.
Become one of their immortal mercenaries and investigate the mysterious tunnels underneath the cities of Ravenrock.
Engrossing Combat: Utilize a refined combat system to defeat anyone who stands in the way of your mission. Unlock combos and level them up to your liking. Chain your attacks together and determine a personal attack strategy that will guarantee your victory.
A Living, Breathing World: Explore the fully-realized city of Ravenrock, and interact with its inhabitants. Each character carries a deep story, breathing life into the world of Guild of Darksteel. Friends or foes, their lives won’t leave you unmoved.
A Deep and Nuanced Story: Inspired by classics like Flashback and Vagrant Story, Guild of Darksteel tells a gripping story of power struggle and soul searching, as its characters come face to face with their mortality... or lack thereof.
Stunning Artistic Vision: The world of Guild of Darksteel is comprised of dark, yet evocatively detailed pixel art, and set against a foreboding and thought provoking soundtrack. A unique and daring color palette sets the perfect tone for your investigation of the darkness that lurks beneath Ravenrock.