Gun Rounds
Guide this squishy hero through enemy hordes in a turn-based roguelike shooter. Your strategy and quick reflexes are crucial!
Every turn of every battle tests your skills. Plan ahead, shoot with precision and prepare to block the incoming enemy attacks!
As you push forward, the challenge intensifies, making each victory your best achievement!
In Gun Rounds the basics are: you shoot the enemies, the enemies shoot back at you, you block their attacks, and then you shoot them again!
Blocking attacks is crucial. You can stop their attacks when the projectiles are inside your blocking radius. Act carefully!
At the end of each world, you can visit the shop to purchase upgrades and special items with the coins you got in this run. There are some freebies too.
When you die (you will die), the remaining coins will be used to unlock new palettes!