Gunhouse
Load your guns! Rain death from above! Protect your valuable orphans! Defeat giant, improbable bosses!
Gunhouse is a part puzzle, part active tower defence game. Make big combos to launch a hail of bullets and special attacks at the alien invaders, who would like nothing better than to consume your delicious orphan friends.
With infinite levels (you can play this forever), upgradeable weapons, hardcore mode, a unique art style, and music by Fez composer Disasterpeace, Gunhouse from Necrosoft Games will entertain the heck right out of you...maybe!