Gunslugs 2
A world under attack by tanks, spiders, bombs, rockets, aliens and the evil Black Duck army, … that world needs a hero, you are that hero! Are you ready to join the Gunslugs?
If you like over the top action, chaos, explosions, weirdness and don’t take it all too serious, then you know exactly what Gunslugs is all about.
A combination of fast run and gun gameplay mixed with elements of all our favorite movies and other pop-art from the 90s and 80s.
The Black Duck Army is back with new domination plans, this time they want to take the galaxy! Their signal towers are covering the planet, and alien technology seems to be used all over the place Luckily the Gunslugs are here to stop them.