Gutwhale
Gutwhale is a finite action roguelike, taking place in the belly of a beast! Mastering the challenges of this game will involve managing the space between you and your ammo while fighting your way through a digestive system!
Descend deep down into the gut, keep your ammo close, unlock weird hats, and get crushed by a van! Levels are randomly generated and the final challenge mode can be played forever!