"Hassle in calculations happens"
What the Free Breath resistance force leaders Lil Envi and Lazzy meant when they talked about it? Now is 1977 year and thanks to the Intellectual Immensity Corp. (IIC) the future is coming. But there is only one obligation - installing a chip in the brain, which will possibly control your freedom, can negatively affect your mind, or is this a misconception? So break into the Baltic City and join the resistance force Free Breath!