Habroxia 2
In the aftermath of a brutal attack on Free Space, humanity sends scout ships to the star system that was at the source of the assault. But when one of the pilots doesn’t return home, it’s up to his daughter -- the talented starpilot Sabrina -- to find him. Habroxia 2 is a non-linear, old-school space shooter with upgrades, boss fights, and even New Game+, all wrapped in a retro package combining pixel graphics, chiptunes, and stellar gameplay.