Halcyon 6: Starbase Commander
On the edge of Terran space lies Halcyon 6, a derelict starbase left behind by a mysterious precursor race. Your mission is to reclaim the derelict station and rebuild it.
A mysterious alien force is making a beeline towards Earth and this starbase is the best chance for the New Terran Federation to establish new alliances, research new technologies and otherwise figure out a way to stop the impending invasion.
Using only the resources you can salvage from the derelict station and gathered from nearby star systems, it’s up to you to rebuild the starbase to lead the Terran Republic’s scientific research, exploration and diplomatic efforts on the edge of known space.