Half Past Fate: Romantic Distancing
When a pandemic puts the lockdown on a blooming relationship, will the new couple keep the romance alive, or will distance pull them apart?
Cozy up with their quarantine story and see if they’ll find a way to stay connected in the weirdest of times in this new episode of the Half Past Fate story.