This is a funny Halloween educational game for children. (A demo of this game is also available!) The game features different kind of learning peg puzzles, where kids can learn about shapes, form, sizes, colors and they can collect stars to unlock an additional find the pairs memo game, where they can play against a virtual animal cat opponent. All games feature safe for children exclusive funny Halloween illustrations, animations and sounds. Please note this game is using the touch functionality of the device to play. Kids will love it! Perfect for kids age 1 to 7!