Hana Awase New Moon -Iroha Volume-
From the illustrator at the forefront of otome content, Yura, and Project "Tsuki ni Murakumo, Hana ni Kaze," comes a forbidden love story between "flowers" and "water" with a hanafuda motif.
・The short story told in the "Karakuri" drama CD series (all four volumes) and an original story has been customized into a novel mode.