Handball Pelota
Discover the famous hand ball pelota game. If you know pelota, you'll enjoy a realistic still very playable simulation of this sport. If not, you'll very quickly get grasp of this game where you hit ball with hand towards a fronton and try to keep it away for your opponent.
You can choose to play against the sophisticated device IA with 3 levels (easy, medium, tough)