Happy Animals Mini Golf
Happy Animals Mini Golf is a miniature version of golf in which participants compete by hitting a small ball into the hole with their clubs, trying to cover the distance in the minimum number of strokes.
Have fun with your furry friends and prove that you are the best mini golf player! And don't forget to collect all the stars on your way to the hole!