The object of Happy Words is to score more points than your opponents.
Happy Words is a word based real time online multiplayer board game for 2 to 4 players in which you have to create new words based on existing ones.
A player collects points by placing words on the game board. Each letter has a different point value, so the strategy becomes to play words with high scoring letter combinations.
The game is highly customizable. You can play with different settings like "time to think", one or two bags of letters, with or without use of helping dictionary and many others.