You’ll be grilling patties, operating deep fryers, and pouring drinks at our quiet restaurant on the edge of town. The customers sure do love the menu; they can’t get enough of the Happy’s Deluxe, Fantastic Fowl, and Poppin’ Pork sandwiches.
The fries and salmon nugs are also a big hit. I hear rumors of Happy-Dogs and desserts in the near future, too! When each customer makes an order, it’s up to you to make a plan and execute it well.
If you give customers the wrong order, or take too long, it’ll count as an infraction. If you get three of those infractions, well... let’s just say Happy the Humble Heifer isn’t as joyful when the customers are upset. DO NOT UPSET HAPPY. TRUST US.
But hey, you’ll do fine! Just as long as you don’t upset Happy, you’ll do great! We believe in you!