Harmony's Odyssey
Harmony’s Odyssey is a 3D fantasy adventure puzzle game set on mythical dioramas full of riddles, perky creatures and magic. Embark on a fantastic journey through remote fabled lands tangled by a rowdy cat and bring peace to its inhabitants.
Embark on an adventurous odyssey through mythical lands, presented as lively, detailed dioramas, filled with engaging mechanics and gameplay features. Each diorama is diverse, unique and represents mini universes - biomes. Can you solve the mystery surrounding the Suburbs? Or outplay the home team in the Stadium?
Meet wonderful, curious creatures and experience their daily lives full of comedy and drama, where fables and urban legends are shared on smartphones and even a dragon can sometimes get stuck in traffic. A trio of penguins looking to shoot some selfies? Minotaurs getting ready for another Bull Football match? Get to know them better and bring their little worlds together - piece by piece!
Journey through dioramas of Olympus is full of things to discover. Along the way, you will come across engaging side activities including varied puzzle challenges and mini-games. Solving tiles is just one of the ways through these mythical lands and a round of good old ‘Dragonmice Dungeons’ sure does sound like fun!