Hatch Tales: A Heroic Hookshot Adventure
Embark on an action-packed platforming quest across the mystical lands of Talonreach. Join Hatch, a flightless hawk mountaineer equipped with a powerful hookshot, on a perilous journey to confront the evil Nazar, and save the kingdom from his icy grip.
The many tales of Hatch's saga will take him from the comfort of his homeland to the far, untamed edges of the kingdom. Encountering powerful foes and dangerous hazards. Unlocking amazing abilities and experiencing wonders never before dreamed of. Whether these tales end in triumph, or become cautionary, rests on the shoulders of our young hero.