Multiplayer jigsaw puzzle has been released!
You can play on your own, or share controllers with your friend and play up to 2 players co-op!
You can select the difficulty of all the puzzles by choosing from 3 sizes: Easy (63 pieces), Normal (130 pieces) and Hard (300 pieces).
In addition to being able to pick any piece you want to play, you can also hold the pieces automatically with the L/R buttons!
10 Piapro public collaboration songs made specially for "Hatsune Miku Jigsaw Puzzle" are included.