Hatsune Miku Logic Paint S
Enjoy "Hatsune Miku Logic Paint S" on the go, at home on the big screen, wherever and whenever with Hatsune Miku and friends!
New 5×5, 15×15, and 20×20 puzzles have been added along with the puzzles from the smartphone app "Hatsune Miku Logic Paint - MIKUOGI -"!
Use the numbers to the top and left to fill in the squares and complete the image!