Hayfever
In Hayfever, the player takes control of Thomas – a young postman with a strong work ethic. There is just one tiny little issue… Thomas suffers from terrible (and we mean TERRIBLE) allergies.
It is up to the player to use Thomas’s allergies to help him traverse a dangerous world, turning his weaknesses into strengths! Different allergens have different effects on Thomas – radically changing how he interacts with the world. Regular pollen allows him to build up a big sneeze to propel himself through the air. Smog, on the other hand, makes him swell up like a balloon. Peanuts… Well, peanuts are a WHOLE other story.