Headbangers in Holiday Hell
You didn't buy a hideous woolly jumper. You didn't buy, gift and receive enough presents. Worst of all, you didn't even get a Christmas tree! Now Santa Claus is sending his craziest minions to quell your non-conformist antics. Let's introduce them to the untamed power of Heavy Metal!
Headbangers in Holiday Hell is a twin stick roguelite full of heavy metal and comedy.
Free your fellow Headbangers from hordes of insane Christmas critters, and then it’s time to take on Santa Claus himself!