Heart Chain Kitty is a surreal 3D platformer where Kittey embarks on an epic adventure in search of his parents – learning new abilities along the way. When a heart-shaped stranger arrives on Kitty Island with news, Kittey begins his search. Deep below the world, Darkside awaits – and possibly a nightmare or two – but Kittey will be fine … he'll just have to find more of these mysterious hearts. Hearts are love, and love gives us strength!
●Get around using a variety of Kittey’s abilities – like a bottle rocket, zooming, launch rings, swimming, pole-climbing, and more!