Heart Chain Kitty: All Screwed Up
When a delivery goes wrong, Kitty Island ends up being covered in gigantic screws. However, they're not at all like normal run-of-the-mill hardware store screws. Quite far from it! Kittey is tasked with clearing the island of this potential danger. A new adventure begins.
Heart Chain Kitty: All Screwed Up is a colorful and dreamy 2.5d platformer. Explore the far corners of Kitty Island and beyond as Kittey, the perpetually sleepy cat. Use his special screw ray to manipulate screws and solve their mysteries once and for all. But beware: Bosses await, and secrets beckon.