Heave Ho
Heave Ho tasks up to four players with a simple goal – don’t fall to your death! Players will use their own two hands and the outstretched grip of their friends to grapple across each level on their way to victory. Grab one another’s hands, climb across dangling bodies, and swing your pals to safety in a wobbly, dangly mass of limbs.