Hed the Pig
Pigs don't fly? Well, actually they do! Hed is an adorable pig that requires a lot of your sympathy. Help Hed in reaching the destination by avoiding all obstacles and skilfully maneuvering his body. This game is a tribute to all the pigs that were consumed since the beginning of mankind.