Heisting
You are a masterful thief who embarks on a stealing spree across the world's most luxurious museums, galleries, and banks!
As you progress, you will need to convince more robbers to join your gang and help you with your heists. In order for the heist to be completed, you will need to steal everything in your sight.
You will encounter different enemies who will try to prevent you from taking your loot, and you'll need to adapt a unique strategy to get around each one of them.
Immerse yourself into a world where everything is yours for the taking. How much money can you get? The sky's the limit!