We present "Help me, doctor", the game in which the player takes a role of a doctor. His job is to diagnose patients and this is not as easy as it might seem. First of all, our doctor must always be careful with the documentation, signatures etc. Throughout the game he is carefully monitored by the crooked Ministry of Health.
You'll decide what kind of doctor you'll become. What will you do, when a patient come and say: Help me, doctor!