Hermitage: Strange Case Files
This gripping paranormal horror adventure revolves around Hermitage, the sinister bookstore that attracts most unusual customers – all of whom seem to be involved in mysterious cases bordering on the paranormal. Investigate mysterious cases by taking on the role of a less than motivated bookshop owner, a former anthropology professor who for unknown reasons has never been seen outside of his bookstore.
With the help of a hacker genius on the run, a self-proclaimed detective and a short-tempered legal consultant, you must get to the bottom of a row of horrific incidents, bearing in mind the supernatural horrors that lurke within the pages of Hermitage's Lovecraftian book collection.