Hero must die. Again
You are the hero, your last memory is fighting with the demon Guile and felling it, thus saving your world. However, you seem to have died in the process and now you cannot remember her, the one for which you went alone to fight the demon. Due to your great deed, the gods have given you five more days to put your affairs in order, but time will quickly take its toll and you will grow weaker as the days pass.
From renowned creator Shoji Masuda (Linda³, Oreshika) comes an epic anti-RPG about aging and death.