Hextones
A challenging matchup puzzle game based on classic genres like Domino, Ishido, Mahjong, and 3 matches.
There are 25 unique Hextones formed by a combination of colors and symbols, and a total of 100 Hextones to be placed onto the grid.
Place the Hextone onto the grid by connecting one or more of its sides to one or more Hextones already placed on the grid.
As more connections in a move, more fuel to the quantum engine, but don't forget to complete the current Tier to increase the connections bonus.