Hidden Cats in Spooky Town
The spooky Halloween season is upon us, so our ever-travelling cat troupe decided to make an appearance in a particularly Spooky Town….
Come a bit closer… And don’t be scared of monsters! The ones found in Spooky Town are quite friendly, and besides, you’d be here looking for cats, not monsters… mostly.