High Noon Revolver
High Noon Revolver is a 2D Action Shooter; blast your way across 3 layers of platforming, collecting gold and obtaining upgrades helping you go from puny to powerhouse! Play as a cast of colorful characters, each with unique weapons and abilities (like Chickens with Shotguns and Robots with Swords!). Chase down and collect bounties on Wanted outlaws everywhere from Sunken Ships to Haunted Mansions!