Highwater
"Highwater is a whimsical, 3D adventure game with an isometric turn-based puzzle-combat system set in a flooded, post-apocalyptic world. Navigate by boat, discover islands, find new allies to help battle foes, and experience a humorous tale about friendship in this melancholic and atmospheric escape.
Amid the Great Climate Catastrophe, the flooded region of Hightower has become a kind of safe zone between the two dry regions: the nearly global ravaged land of the War Zone, and the fortified city of Alphaville, where the ultra-rich live behind giant walls.
With life on Earth becoming untenable for humans, and rumors of an escape to Mars floating around, Nikos begins a risky journey, picking up friends along the way. First to Hightower, then beyond to cross the impenetrable border of Alphaville, battling insurgents and stealing food along the way. Will Nikos and his friends manage to sneak onto the rocket in time?"