Himno
Himno is a non-violent, no death platformer. Use wall-jumps, slides & dashes to reach new heights in randomly generated maps!
Using intuitive and easy to learn controls, parkour through each map to overcome platforming challenges to reach new districts. Level up as new heights are reached, bringing vibrant lights as torches are ignited and the music begins to change.
Rescue wisps to light up the darkness around you, while temporarily upgrading abilities that allow you to move further to other disctricts.