Hive Jump
You and your friends assume the role of JUMPERS, and blast your way through subterranean alien hives in chaotic run-and-gun 2D platforming action. Up to 4 Players band together (Local Multiplayer) to kill aliens, avoid traps, collect treasures and lost relics. Win the final battle against the hive queen to save the galaxy!
Action Platforming: Engage swarms of aliens in frenetic combat. Avoid traps, withstand ambushes, discover treasures, rescue survivors, and more.
Procedural Levels: Jump into procedurally generated alien hives. Level modifiers like dark levels keep you on your toes and offer constantly new challenges to overcome.
Upgradeable Sci-Fi Weapons: Pulverize aliens with pulse rifles, flamethrowers, and a variety of experimental bombs and weapons.