Home Safety Hotline
Our operators are standing by, waiting to give you the answers you need to protect your home from all manner of pests and household hazards.
Home Safety Hotline is an analog horror inspired telephone operator simulator where you answer incoming callers' questions about what's inside their home. Read through a vast catalog of common pests and household hazards, and do your best to become an expert in home safety. You will be held responsible for what happens.
A new horror experiment from Nick Lives, the creator of NiGHT SIGNAL and A Wonderful Day For Fishing.
It's 1996, and there's only four days left until Christmas. Rebecca, a yearly seasonal employee at HSH, has been brought back to help answer the helplines during this busy (and deadly) time of the year. Many strange new household hazards come out during the holidays and some of them may mark the end of all things above and below the soil.