Hope's Farm
Escape the big city stress and experience the quiet charm of rural life. Match your way through an incredible farming adventure. Grow crops, plant trees, raise adorable animals and customize a wonderful farm. Sell the farm goods through challenging match-3 levels and earn experience points to unlock lots of new items!
Do you have what it takes to manage a successful farm? Find out on this amazing and unique blend of farming and matching game. And show your farming and decoration skills in Hope’s Farm. It has never been so fun to take care of a farm.