Horizon Chase Turbo
Horizon Chase Turbo is a racing game inspired by the great hits of the 80's and 90's. Race your way through the opponents and master the circuits as you relive the classic arcade gameplay with unbound speed limits of fun.
Share a couch with your family and friends and relive the old times of playing in Split-Screen Multiplayer all night long, in any of the game modes.
Horizon Chase Turbo has a retro soul in a modern body. You'll drive your car through extraordinary places, watching the sunset, facing rain, snow, harsh sandstorms and even a volcanic eruption.
Horizon Chase Turbo presents Barry Leitch, the musician behind the soundtracks of classic racing games.