Horse Stable: Herd Care Simulator
Go to the horse farm from get your own horse and hit the road - be ready for adventures, quests, fights with predators and the opportunity to create a whole herd of horses!
Your horse can be one of a kind - find a unique combination of breeds, accessories and skills. Raise its level to make your herd as big as possible.
In the world there are a lot of activities, you just have to leave the stable! A lot of interesting quests, faraway places and dangerous animals will fall in the way of real researchers.