It's time to dish out some carnage in Hot Blood, the next low-poly 3D beat ’em up from the creator of Drunken Fist! Take the role of sassy smack-talking heroine Roxy as she’s taken off her guard when a zombie apocalypse breaks out while she’s shopping at the mall with her boyfriend. Can she find her boyfriend and escape alive?
From clothing stores to city streets, Hot Blood is physics-based brawling fun that’s perfect for casual replay or hardcore speed runs, offering plenty of challenge without taking itself too seriously. Customize Roxy with a variety of spicy outfits, pick up improvised weaponry and wade through hordes of undead baddies as you fight to survive the apocalypse and look good doing it!