Hot Springs Story
Rooms, restaurants, arcades, and baths--position each facility to lull your guests into hot spring Nirvana and skyrocket your establishment to fame!
Craft the perfect Japanese garden from lanterns, pine trees, azaleas, and more--you'll need it all if you want to attract VIPs like pop stars and novelists.