CUSTOMIZE YOUR HERO
A spooky trick-or-treat adventure about a mischievous puppy on a mission to score the evening's best candy. Create your costume, explore the neighborhood, and help your friends track down a menacing monster to save Halloween.
There's some strange stories going around about a REAL-LIFE monster stealing candy from unsuspecting kids. Is there any truth to these ghost stories or is everyone just getting into the spooky spirit?