Huntdown
Hand painted 16-bit pixel art graphics and hand-drawn animations combined with fluid action-packed 60-FPS gameplay and an epic synthesized soundtrack.
Huntdown everything from feral punks to organised hockey hooligans, this game is riddled with 16-bit bad guys and crime bosses, each with their own stomping ground to reclaim, and arsenal of weapons to confiscate.