Hyper Light Drifter - Special Edition
The wait is over, the worldwide acclaimed game Hyper Light Drifter is finally here with this impressive Special Edition!
Explore a beautiful, vast and ruined world riddled with dangers and lost technologies. Echoes of a dark and violent past resonate throughout a savage land, steeped in treasure and blood. Hyper Light Drifter is an action adventure RPG in the vein of the best 16­bit classics, with modernized mechanics and designs on a much grander scale.