I Am The Hero
I Am The Hero is a love note to retro gaming, ripped from the fuzzy memories of the developer’s childhoods and seasoned with a wild passion for fighting games. If you want a truly modern re-interpretation of classic gaming, then it’s time to join the fate and answer one simple question, "are you the hero?"
Enjoy fast paced, retro action inspired by modern and old-school classics. I Am The Hero will give you shot of nostalgia and adrenaline that you’ve been crazing.