Robyn & Teddy want to go to a place that never rains, that's always sunny, that never runs out of sand. They want to go... to Mars!
Embark on an award-winning imaginative adventure that's perfect for the whole family. Build your rocket, pass Moon customs, dodge asteroids and collect star fuel in this short and heartwarming tale of adventure and growth.
An interactive replacement for the classic bedtime story book, kids will love the cute art style and fun adventure game elements while parents will chuckle at the tongue-in-cheek jokes and laughable puns. With plenty of casual puzzle solving and family fun this is a journey not to be missed!