I am an Air Traffic Controller - AIRPORT HERO HANEDA
There are a total of 16 stages! Enjoy 3D puzzles with precise control instructions according to different situations!
The secret of the game's popularity is that it can be played easily by beginners and those without a detailed knowledge.
The Nintendo Switch version can be easily enjoyed anytime, anywhere in portable mode, and when played using a TV or monitor, the powerful airport will spread out in front of you!
Experience the improved Nintendo Switch version of Air Traffic Control with realistic graphics and sounds!